Sommar!

Vilket underbart väder!!
Jag och ♥ har suttit ute sen kl 10... ätit frukost ute för första gången detta året.. Skönt!
.
.
Så här fräsh och god var min frukost och lunch idag..  Så de fick bli detta samt kaffe och vatten.. Gottit!
.
Har jag tur arbetar jag bara tre dagar denna vecka, gör egentligen fyra men ska försöka ta ut en flex-dag på torsdag.. då blir jag fyra-ledig!! :) Skönt i det fina vädret. Ska nog grilla under veckan oxå.. måste ju passa på när det är så fint ute... Smulan njuter när hon får vara med ute..
.
Ska iväg och kolla på hus under vecka, ett som ligger i Ulsvby.. renoveringsobjekt.. inte sunkigt så men det behövs nytt kök och nya badrum... sånt som man vill ha i ordning..
Men så skulle jag kunna ta ett annat som är helt i ordning i Ö. Fågelvik... ojoj det huset har allt... nyrenoverat, öppen spis, fint tomt.. you name it! :)
.
Nej nu nalkas de TYVÄRR kvällsjobb! När man helst skulle vilja lägga sig på en filt i gräset och lyssna på musik och bara njuta..
.
.
PUSSHEJ!
/S ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Snusan85

Nyexaminerad sjuksköterska som bloggar om livet och min lediga tid. Följ min vardag där ute som ny i yrket och dela gärna med Er av egna erfarenheter och tankar.

RSS 2.0