Avvänjning!

Snusbegär!

Det är dags att dra sig ur detta beroende nu... efter 10 år!! Men fatta.. vad långt tid det är.. jag blev lite chockad när jag började räkna på det... Det är långt tid.. det är ju faktiskt cancerframkallande, även om det är med accepterat än rökning.. o lite mildare men ändå!
.
Jag tänkte faktiskt köpa onico och testa om det hjälper.. för ska jag vara ärlig kommer jag nog sakna att ha nåt under läppen mest.. för nu har det gått en halv dag och jag känner mig inte irriterad eller något sånt.. Vi får väl se vad jag säger om en vecka... ;-)
.
Nej, nu måste jag försöka spinna igång dagen... det är ju helstorm ute men här orkar jag inte sitta ändå!!
.
Pusshej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Snusan85

Nyexaminerad sjuksköterska som bloggar om livet och min lediga tid. Följ min vardag där ute som ny i yrket och dela gärna med Er av egna erfarenheter och tankar.

RSS 2.0