Helgen över..

Skönt! Nu är det bara fyra arbetspass kvar.

Arbetshelgen är över och semestern närmar sig med stormsteg..
Planer inför semestern:
  • Åka upp till Pappa och hälsa på några dagar.
  • Hälsa på vänner i Torsby.
  • Åka till Ullared med Honey, Sandra & Rikard och sova över en natt.
  • Turkiet resa.
Sen är nog de där fyra veckorna över! ;)

Sen arbetar jag ca en månad till innan jag går hem på mamma-ledighet, i v.24.
 
 
Jag längtar efter semester så jag tror jag dööööör snart!!!! GE MIG!!
 

Sol, bad och slappa dagar hoppas vi på!
 
 
Puss & Kram
/S 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Snusan85

Nyexaminerad sjuksköterska som bloggar om livet och min lediga tid. Följ min vardag där ute som ny i yrket och dela gärna med Er av egna erfarenheter och tankar.

RSS 2.0