Måndag.

Men det känns som söndag för mig!
Fick ta ut en flex dag... Känns samtidigt lite värdelöst för jag har inte gjort ett dugg idag! Eller... Jag har skurar golven och storhandlat... Det har hänt idag!

Skulle ta mig en tur på eftermiddagen men då hade Daniel tagit med sig nycklarna till båda bilarna...?!? Så de var bara vänta och gå och sätta sig i soffan igen!

Imorgon ska jag vara på avd 15 och jobba.. Där har jag aldrig varit förut, och på onsdag ska jag vara på avd 6... Set blir en intressant vecka detta.. Två kvällar, sen har jag administrativ dag på torsdag för vi ska fixa med sommarfesten... Och sen gör ja korthelg, sen ledig drygt en vecka - åker förhoppningsvis till Norge då och tjänar lite cash! ;-)

Ha en fin vecka!
/S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Snusan85

Nyexaminerad sjuksköterska som bloggar om livet och min lediga tid. Följ min vardag där ute som ny i yrket och dela gärna med Er av egna erfarenheter och tankar.

RSS 2.0