Spänningen är olidlig!!

Åh jag sitter ju och klämmer på en liten hemlis... men snart ska de vara klart att prata om!.. Haha..
Honey & jag var lediga igår ihop så vi var ute på hemligt uppdrag med mamsen.. Åh herregud, det är så mycket!
Ja, nu ska jag inte försäga mig men.... ♥ ♥
.
.
Arbetade ju en rätt så intensiv långhelg, fredag - måndag så jag var rätt så sliten i måndagskväll men de var skönt att veta att jag hade två lediga dagar, är inne på nr 2 nu... Ska njuta av dagen och vara ute och umgås..
Ska ut på lite uppdrag först men sen ska jag hem till moder och dit kommer Hanna och hälsar på ♥
Sen ska jag träffa Johanna & Micke och bebis.. de var ett tag sen!
.
.
Sen i afton ska vi på husvisning i Sörmon.. kan vara drömmarnas hus! :)
.
.
Nu blir jag snart upphämtat!
Ha en fin dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Snusan85

Nyexaminerad sjuksköterska som bloggar om livet och min lediga tid. Följ min vardag där ute som ny i yrket och dela gärna med Er av egna erfarenheter och tankar.

RSS 2.0