*Slår mig själv på fingrarna*

Jag kan ju inte kalla mig någon bloggerska direkt när det är månader mellan inläggen!!
Men jag fick ett sådant sug nu igen.. och jag vet att det kommer hända en del i mitt liv framöver som jag bara måste få dokumentera... Jag vet att detta kommer att verka tråkigt och uttjatat men de kanske är ett måste?! När man väl hamnar där.. NOG om detta! Tiden får utvisa vad jag menar... just nu är detta "in progress" :)

Det är 10 veckor kvar till min 4 veckors, nästan 5 veckors semester... uuuhhhh vad härligt!!
Samtidigt som vi bokat en resa till Turkiet!!
.
.
Men fatta!! Vi ska bo ca 25 m från havet och vi flyger från Karlstad... a little bit of heaven! ♥
Den 10 Augusti drar planet med oss i... Och de blir inte älsklingen och jag.. nej nej.. Han ska ju INTE ha nån semester (!!!!!!) Utan jag tar med mig Sandra & Rikard så blir mamma min date... :)

Vi har tre födelsedagsbarn i Maj...

Mamma 20 Maj som fyller 57 år
Älskling 23 Maj som fyller 30 år!
Och
Smulan som fyller 7 år :)
Det blir en mamma tårtätande och paketöppnande under maj månad.. och trevligt är väl det..
Nu ska Susen snart dra till jobbet för två pass.. korthelg... Honey är i Karskoga på biltävling... hade hellre varit med dem dit men that´s life! Tjänar cash i stället.. :)
.
Ha en fin helg!
.
.
XOXO Susanne


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Snusan85

Nyexaminerad sjuksköterska som bloggar om livet och min lediga tid. Följ min vardag där ute som ny i yrket och dela gärna med Er av egna erfarenheter och tankar.

RSS 2.0