Sköna dagar!

Åh vad jag längtar efter semester..

Idag har det varit en sån där fin "semesterdag". Mötte upp Sandra H, Sandra B, Cilla och Hanna V på Expresso house och åt frukost.. Så gött med islatte :) 
Satt ute och pratade en massa i ett par timmar.. sen var jag vidare till Wåxnäs till Babyproffsen för att titta på tvillingvagn.. shit va breda dom är då?! Bad en av de som arbetade där att följa med ut men en till bilen så jag fick testa.. 
Brios allra bredaste gick inte in! Felade ett par centimeter (!!!!) Men så kommer det en ny Emmaljunga i sep-okt.. och den skulle vara smidigare så de lovade nästan att jag skulle få in den - så de får vi kika på närmare hösten ♦
 
Jag och Boström åkte vidare till moder på glassfika sen ut till Örsholmsbadet och solade och badade.. Linda med barn och sambo kom dit så vi fick lite sällskap innan det bar hem för att äta middag. Så jag har varit ute mellan 11-18.. fin dag och jag är nog inte lika trött som jag var innan... Om ändå illamåendet kunde ge sig!!! 
 
Foto
(Lånat av Sandra ;) )
Andra doppet för i år..
 
Det är nio pass kvar till semester! Åhhhh det är nära!! 
Resten av veckan går ju så klart i arbetets tecken: tis kväll, ons dag, ledig tors, fre kväll, lördag dag och söndag kväll... tjohoooo ;-(
 
Ha en fortsatt fin kväll.
Pöss /S  ♥


Kommentarer
Sandra

:)

2012-07-09 @ 20:09:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Snusan85

Nyexaminerad sjuksköterska som bloggar om livet och min lediga tid. Följ min vardag där ute som ny i yrket och dela gärna med Er av egna erfarenheter och tankar.

RSS 2.0