Bättre sent än aldrig!!

Ja.. Las Vegas resan... var en otroligt rolig upplevelse! Bilderna ligger på facebook.. Och Los Angeles var varmt och skönt och otroligt roligt att se kändisarnas hus och få gå på Walk of fame.. En ny erfarenhet rikare.. eller två! ;) Coolt!
.
.
Vad händer annars i livet?:
  • Vi letar hus för fullt..
  • Jag har ansökt om norsk leg, så inom en månad hoppas vi drar ja och en arbetskompis dit för att tjäna oss lite extra stålar och får mer erfarenhet!
  • Det stylas och fejas här hemma.. trots att vi kanske flyttar snart men inget är ju bestämt än!
  • Jag ska bli moster.. åt en liten tös! ;)
SMÅDAL Bokhylla med låda, vit Bredd: 79 cm Djup: 33.5 cm Höjd: 165.5 cm Max. belastning/hyllplan: 25 kg
Denna bokhylla står numer i vårt gästrum/kontor med diverse i.. ;) Passade perfekt här hemma!
SLÄTTHULT Självhäftande dekoration, magnolia
Denna skönhet sitter på vår målade köksvägg! Blev skitsnyggt! ;) Mycket trevligt..
.
Har varit på ikea som ni kanske förstår! ;) Blev lite diverse bra-att-ha grejer, lite ljus och annat smått och gott!
Nu blir det snart go mat i väntan på matchen FBK-LULEÅ!!
.
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Snusan85

Nyexaminerad sjuksköterska som bloggar om livet och min lediga tid. Följ min vardag där ute som ny i yrket och dela gärna med Er av egna erfarenheter och tankar.

RSS 2.0