Onsdag.

Idag är det 4 dagar tills vi åker till Stockholm... 5 dagar tills vi åker till LAS VEGAS!! MEN FATTA! :)
.
♦ Vi ska bo på Flamingos hotell ♦





Det ska badas!



Och spelas :)

Semester helt enkelt!



H
ar suttit med lite papper under eftermiddagen, fixat det som behövs för att få en norsk legitimation.. Nu behöver jag bara ett papper från chefen, sen ska arbetsförmedlingen få stämpla på alla papper sen är det bara att skicka in och vänta på fakturan! Sen ska det sökas extra jobb.. :) Money Money Money !!

Men om mindre än en vecka sitter jag och drar i enarbade banditer o dricker drinkar !! Haha ;)
Två pass kvar på avdelningen innan semester.

I morgon ska vi på husvisning jag och Honey! Och detta hus vill jag köpa omedelbums!
.
.
http://www.hemnet.se/bostad/villa-4rum-ulvsby-karlstads-kommun-ulvsbyn-302-2638835
.
.
Pusshej!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Snusan85

Nyexaminerad sjuksköterska som bloggar om livet och min lediga tid. Följ min vardag där ute som ny i yrket och dela gärna med Er av egna erfarenheter och tankar.

RSS 2.0