5 v kvar till semester..

Det känns som en evighet!!!

Om en vecka går första omgången, det kommer kännas hårt... men ack så skönt när de kommer tillbaka!! hehe..
Men ska inte misströsta, det är snart dags..
.
Ännu en arbetshelg startar om några timmar.. tredje i rad.. gjorde korthelg för två veckor sen på CSK sen förra helgen var jag i Norge och gjorde ons-sönd.. och nu gör jag fre-mån på avdelningen...
.
Sen är jag ialla fall ledig två helger... sista helgen i juni/första i juli ska vi till Höljesbanan och titta på rallycross.. Bo i pappas husvagn med dem. Detta har ju blivit tradition, mysig helg men massa grillat och få träffa männorskor man knappt ser längre och så tävligen då, som jag tycker är jättekul att titta på.. Så är Lasse Stefanz där i år och Top Cats..
.
.
Nu ska jag glida iväg!
.
Ha en fin helg!
.
Puss /S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Snusan85

Nyexaminerad sjuksköterska som bloggar om livet och min lediga tid. Följ min vardag där ute som ny i yrket och dela gärna med Er av egna erfarenheter och tankar.

RSS 2.0