Skogen.

Blev sugen på att komma ut i skogen och leta efter guld... Och kanske lite bär ;)
 
 
Vi åkte runt Forshaga.. De första stoppen hittade vi bär... men ingen svamp...
 
      
 
Men vi letade vidare... fick till och med bli ett litet "korv-med-bröd-stopp" i Forshaga... Men vi åkte runt Deje och sen tog vi genvägen mellan Forshaga-Filipstad vägen.. och där...
 
   
 
Dagens skörd!

Det var skönt att komma ut lite och röra på sig... Äta lite färska bär.. Smultron... Mmmm! Finns de nåt goare?! Tveksamt! Nu ska jag slänga mig i soffan en stund.. Ikväll blir de varma smörgåsar med kantarellstuvning! 
 
/Susanne.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Snusan85

Nyexaminerad sjuksköterska som bloggar om livet och min lediga tid. Följ min vardag där ute som ny i yrket och dela gärna med Er av egna erfarenheter och tankar.

RSS 2.0