iPhone 4s

Igår kom hon - min nya mobil!! ;)
.
Får väl kalla telefonen för en hon för jag har ett system på mobilen som heter Iris som kan utföra det jag vill genom att jag säger vad jag vill ha gjort - dock på engelska! Men då får jag träna på det oxå.. kan ju vara bra i bilen om jag vill texta eller ringa utan att släppa ögonen på vägen! ;)
.
Så igår nördade jag mig riktigt - laddade hem alla appar jag ville ha.. satt o spelade och tryckte på allt möjligt - kvällen avslutades med tv spel med mig själv ;)
.
Är alena hela dagen idag med.. tänkte åka till Elinore en sväng, sen in till moder o banken och stan..
Imorrn börjar arbetsveckan på tre hela dagar ;) Innan vi åker upp till Pappa under helgen..
.
Och än en gång: Dags för GI!..
Med start idag.. Ja jag vet.. jag jojjo-bantar men jag kan ju inte låta mig förfalla?
Vi gör ett nytt försök att hålla det denna gång - nu har jag ju en Crosstrainer oxå! ;)
.
.
PUSSHEJ!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Snusan85

Nyexaminerad sjuksköterska som bloggar om livet och min lediga tid. Följ min vardag där ute som ny i yrket och dela gärna med Er av egna erfarenheter och tankar.

RSS 2.0