Husplaner!

Nyckelfärdig hus

Så går våra nya tankegångar.. eller vi kollar upp alternativet ialla fall.. Jag blir så trött när jag måste betala nästan 2 Mkr för ett halvtaskigt hus som ligger ungefär där jag/vi vill bo..
Saker är den att de kommer förmodligen sluta där med ett nytt inkl. mark oxå..
.
Detta är väl inte så tokigt?!



Myyyys! ♥
.
Är i kontakt med Älvsbyhus i Karlstad här nu.. ska göra en kalkyl (nr 2 så här långt) men de ska tydligen vara de billigaste på denna marknaden.. tänkte stämma av med en arbetskompis till Daniel om det ser ut att stämma - han har oxå byggt ett helt nytt.. :) Med just den firman, även min bror...
.
.
Till helgen händer nåt fenomenalt!! ♥ Therese och Maria ♥ kommer till stan.. TILL MIG! Jag blir nästan tårögd så glad är jag för det.. ;-) SKÖJ!!
.
.
Pöss mina sköna!
Suss ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Snusan85

Nyexaminerad sjuksköterska som bloggar om livet och min lediga tid. Följ min vardag där ute som ny i yrket och dela gärna med Er av egna erfarenheter och tankar.

RSS 2.0