Njuter..

Vad härligt det är med semester.. 
Bara kunna göra det man vill.. när man vill.. Underbart ♥ Och det är hela tre veckor kvar!
 
Under veckan åkte jag och Johanna med lilla Minella upp till Stöllet och hälsade på.. umgicks, åt god mat, kräftor och hade de gött i två dygn. Sen åkte jag förbi Östmark och träffade Therese & Kristoffer, blev bjuden på middag och rundtur i nya huset - kommer bli kanon när de är färdigt, kämpa på ;) Ska nog upp en gång till under sommarn med Daniel, fiska lite o må gôtt! 
 
Under helgen har de varit lugnt, fredags bara tv tittande, igår var vi ut på stan, mötte upp Hanna, Fredrik och Liam på Pither´s uteservering och sen strosade på stan och fikade, fick sen besök av la familia från Forshaga och på kvällen var vi till Sunne och hälsade på en vän och kikade på Fryksdalsdansen - mycket folk ute.. Skillnaden nu är att det finns ork att hitta på saker.. 
 
Mår fortfarande illa, ibland vet jag inte om de beror på hormoner eller för att jag har tom mage.. I fredags spydde jag för första gången.. tror det var för att jag fick i mig för svårsmällt mat på torsdagen och att jag väntade förlänge med att äta.. känner ingen hunger längre så ibland går bara timmarna.. 
För övrigt växer min mage, snabbt tycker jag själv men det är väl så när det är två? Är i vecka 16 + 3 och har redan en kula.. Längtar till UL som är 21/8.. Pojke och flicka? Två flickor? Två pojkar?? Spännande!! 
 
 
Till helgen blir det Ullared!! 
 
Men Sandra och Rikard!
 
Ska bli rooooooligt ;) Vi ska bo över en natt, på Lia Hof.
 
Blir kungligt de!! ;)
 
 
Ha en fortsatt fin Söndag.
Puss & Kram /S ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Snusan85

Nyexaminerad sjuksköterska som bloggar om livet och min lediga tid. Följ min vardag där ute som ny i yrket och dela gärna med Er av egna erfarenheter och tankar.

RSS 2.0