Weekend i Kolmården!

.
.
.
Några bilder från Kolmårdens djurpark!
.
.
Det var jag, älsklingen, Sandra och Rikard som åkte dit i fredags efter jag slutat arbeta..
Vi hade hyrt en stuga på First Camp, en camping precis i närheten.. Det spöregnade när vi åkte hela vägen och fortsatte hela dagen och kvällen så på fredan åt vi middag på en restaurang som låg nära oss.. Sen spelade vi lite kort och tog några öl :)
.
På lördagen åkte vi till djurparken och strosade där hela förmiddagen.. Åkte gondol runt på safarin, kollade på delfinshow och gick runt o kikade på resten av djuren.. sen på eftermiddagen åkte vi till Norrköping o kollade lite och åt middag :)
.
Var en trevlig helg med lagom underhållning ;-) Men nästa år åker vi nog till Gotland! Haha..
.
.
Nu har jag äntligen skickat in beställning på framkallning av bilder.. så jag kan göra klart mina tackkort för examen.. så ska jag rama in lite bilder har jag tänkt.. Blev ju en fin bild på mig och honey från Kolmården:
.
Tog denna i en större bild, tänte rama in den och ställa i sovrummet ♥

Daniel har åkt o arbetat natt.. stackarn, fick ett par timmar hemma.. Jag har tvättat och varit till moder en sväng.. Kollar på film..
.
Imorgon blir det arbete igen.. kl 13.30.. Till helgen kanske de blir ett besök hos fader..
.
Ha en fortsatt trevlig söndag!
Susanne


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Snusan85

Nyexaminerad sjuksköterska som bloggar om livet och min lediga tid. Följ min vardag där ute som ny i yrket och dela gärna med Er av egna erfarenheter och tankar.

RSS 2.0