Livskvalitet!

Idag har jag haft en sån där fin dag på jobbet.. Skönt! Har arbetat ihop med Sandra oxå, sköj så! Var hemma vid 13:30.. Helt underbart!
.
.
.
.
Nu under kvällen ska vi mysa nere vid vattnet vid Ankdammen med Ellinore och LG.. Frossa räkor i det helt underbara vädret.. Sitter och tar mig en öl.. mjukar upp lite :) Softar efter jobbet och inför kvällens bravader! Ska bli så sjukt skönt att sätta sig där nere och mysa..
.
Karlstad by water!


Ha en trevlig kväll!
För det ska vi ha!

Suss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Snusan85

Nyexaminerad sjuksköterska som bloggar om livet och min lediga tid. Följ min vardag där ute som ny i yrket och dela gärna med Er av egna erfarenheter och tankar.

RSS 2.0